Expediere produse
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin curierat rapid cu urmărire și livrare fără semnătură.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoastră sunt bine protejate.
Returnarea produselor
Daca esti un client nemultumit de produsul achizitionat de pe Internet afla ce drepturi ai:
Atunci cand cumperi un produs de la un magazin online este bine sa verifici si ce prevede acordul de returnare a produselor afisat pe site.
Conform legislatiei romanesti in vigoare, companiile care administreaza magazine online sunt obligate sa afiseze pe site “Politica de returnare a produselor”.
Legea care face posibil acest lucru, si care reglementeaza conditiile in care se aplica, este Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
In cat timp trebuie returnat produsul?
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, articolului 9, in calitate de client nemultumit, ai dreptul returnezi produsul in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia acestuia.
Ce produse nu pot fi returnate?
Nu ai dreptul de a returna produsele in urmatoarele cazuri, conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, articolului 16, literele c si e.
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
Cand primesti banii inapoi?
In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat (desi specificatiile produsului sunt clar prevazute in cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul magazinului online), ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).
Ce responsabilitati ai tu, in calitate de cumparator?
Din pacate, sunt putini aceia dintre cumparatori, care sunt constienti ca au si ei anumite responsabilitati pe care trebuie sa le respecte.
Astfel, esti obligat sa pastrezi cutia si ambalajul original al produsului, toate accesoriile care l-au insotit, precum si fisa tehnica sau alt tip de documentatie, daca au fost livrate impreuna cu produsul. Produsul trebuie trimis inapoi comerciantului insotit de toate acestea.
Deasemenea, produsul pe care-l returnezi trebuie sa fie inapoiat comerciantului, in starea initiala in care a fost primit, fara a fi suferit deteriorari datorate unei folosiri necorespunzatoare.